עיצוב אתרים מקצועי – איך לגרום ללקוח לקנות דווקא ממני

עיצוב אתרים אינו עוסק רק באסתטיקה של אתר. זה כרוך גם בשיווק העסק שלך ומשיכת לקוחות.

עיצוב אתר יכול להיות יקר, אבל יש הרבה דברים שאתה יכול לעשות

כדי להפוך את האתר שלך למשוך יותר ללקוחות.

ישנם שלושה מרכיבים עיקריים של עיצוב אתרים: תוכן, שימושיות וויזואלית.

התוכן הוא זה שמייחד את האתר ומה שישכנע לקוח לקנות ממך.

שימושיות היא כמה קל ללקוח לנווט באתר האינטרנט שלך, למצוא את מה שהוא מחפש ואז לבצע רכישה.

תמונות חזותיות הן עד כמה האתר שלך נראה אטרקטיבי על המסך:

האם יש בו יותר מדי טקסט או לא מספיק?

אם אתה מעצב אתרים, אתה יודע שזה לא קל למצוא לקוחות.

אתה צריך להיות יצירתי, לחשוב מחוץ לקופסה ולהיות בעל כישורי שיווק נכונים.

במאמר זה נדון בכמה מהאסטרטגיות בהן יכולים מעצבי אתרים להשתמש כדי למצוא לקוחות ללא שיחות קרות.

לעוד מאמרים מעניינים באתר:

עיצוב אתרים מקצועי - איך לגרום ללקוח לקנות דווקא ממני
עיצוב אתרים מקצועי

עיצוב אתרים מקצועי – האתגרים של לגרום ללקוח לקנות ממך

תעשיית עיצוב האתרים פורחת, אבל לא תמיד קל לגרום ללקוח לקנות ממך.

הנה כמה טיפים איך לגרום ללקוחות שלך להגיד כן.

  1. הראו להם מה הם רוצים: אין טעם להראות להם משהו שלא תואם את הצרכים או הציפיות שלהם.
    ודא שאתה יודע מה הם רוצים והראה להם משהו שעונה על הצרכים שלהם.
  2. תן להם סיבה: ציין את היתרונות של העיצוב שלך וודא שהם רואים
    איך זה יעבוד עבורם לפני שהם מחליטים נגד זה.
  3. היו בטוחים: אל תפחדו מדחייה, אבל גם אל תלחצו חזק מדי –
    תנו ללקוח להוביל ולקבל החלטה משלו תוך שמירה על רמת ביטחון עצמי גבוהה!

מעצבים צריכים לחשוב על עצמם כאנשי מכירות.

הם צריכים ללמוד איך לנהל משא ומתן עם הלקוח ולא לקחת שום דבר באופן אישי עם תיק עיצוב,

אפשר להציג את עבודתם ולהשיג יותר לקוחות.

הדרך הטובה ביותר למכור את עבודת העיצוב שלך היא להראות אותה בתיק העבודות שלך.

לקוחות יוכלו לראות מה אתה מסוגל לעשות והם יהיו נוטים יותר לשכור אותך לפרויקט שלהם.

ברגע שיש לכם לקוח, חשוב שלא תיקחו שום דבר באופן אישי ותנהלו איתו משא ומתן על כל פרט ופרט בפרויקט.

הבנת צרכי הלקוח ושאלת השאלות הנכונות

על מנת לגרום ללקוח לקנות מכם, עליכם להבין את הצרכים שלו ולשאול את השאלות הנכונות.

עלינו לשאול לקוחות שאלות שיעזרו לנו להבין טוב יותר את הצרכים שלהם.

שאלות כמו "מהן המטרות שלך?" "מה אתה רוצה שהאתר שלך יגיד על החברה שלך?"

ו"אילו מילים היית רוצה שהמבקרים יראו באתר שלך?" יעזור לנו להבין איזה סוג אתר הם מחפשים.

עיצוב אתרים הוא תהליך הכולל שלבים רבים ושונים.

זה מתחיל בהבנת צרכי הלקוח ושאילת השאלות הנכונות.

השלב הבא הוא לחשוף את הצרכים שלך ללקוח ולאחר מכן לעבוד יחד כדי ליצור עיצוב שיספק את שני הצדדים.

השלב הראשון בעיצוב אתרים הוא להבין מה הלקוח רוצה מאתר האינטרנט שלו,

הכולל הסתכלות באתר הנוכחי שלו, באתרי המתחרים שלו ובכל מידע אחר שהם מספקים לך.

כדאי גם לשאול אותם על קהל היעד שלהם ומה הם מקווים להשיג עם האתר שלהם.

השלב הבא הוא לחשוף את הצרכים שלך תוך כדי משא ומתן עם הלקוח.

אתה צריך להיות פתוח לגבי מה אתה יכול לספק להם מבחינת זמן, מערך כישורים, תקציב וכו',

אבל גם מה אתה צריך מהם כדי שהפרויקט הזה יצליח עבור שני הצדדים.

עיצוב אתרים מקצועי – מחפש בהירות בתמצית העיצוב

לא תמיד קל לגרום ללקוח לקנות ממך.

לפעמים הם עסוקים מדי, לפעמים הם מפחדים מדי, ולפעמים הם פשוט לא יודעים מה אתה צריך.

הפתרון הוא מתן בהירות במהות העיצוב.

כדאי להראות ללקוחות הפוטנציאליים שלך איך העיצוב שלך ייראה לפני שהוא נבנה,

כדי שהם יוכלו להרגיש בטוחים שזו תהיה השקעה טובה עבור הזמן והכסף שלהם.

אתה יכול גם להשתמש במודלים כדי להראות להם איך האתר שלהם יעבוד במכשירים שונים ועם דפדפנים שונים.

בדרך זו, הם יכולים להיות בטוחים שהאתר שלהם יעבוד היטב,

לא משנה מי מבקר בו או באיזה מכשיר הם משתמשים.

הבריף צריך להיות ברור ותמציתי. זה צריך להיות בפורמט שהמעצב יכול להבין בקלות.

הלקוח צריך לספק את מה שהוא רוצה, בצורה שקל למעצב להבין.

הם צריכים לספק מושג מה הם רוצים ואיך הם רוצים שזה ייעשה.

חשוב שהלקוח יספק תבנית קצרה ברורה או, לפחות, הדרכה כלשהי לגבי איך הוא רוצה שהעיצוב שלו ייראה.

בריף ברור יעזור למעצב להבין מה הם מעצבים וליצור משהו שיעבוד עבורו.

נגישות